6/5/11

Πνεύμα στο ξενοδοχείο

Είχα πάει διακοπές πριν 2 χρόνια στη Θεσσαλονίκη ένα 3ήμερο με το φίλο μου και όλα κυλούσαν πολύ ήρεμα... Ηρεμία και απόλυτη χαλάρωση... Έτσι ακριβώς ήταν και το πρώτο βράδυ, όχι όμως και το δεύτερο! Ενώ κοιμόμουν νιώθω ένα σκούντηγμα και όπως είναι λογικό θεώρησα ότι με σκούντηξε ο φίλος μου. Δυστυχώς για μένα δεν ήταν αυτός... Άνοιξα τα μάτια μου και βλέπω ακριβώς πάνω από το κεφάλι μου έναν άνδρα μεγάλο σε ηλικία-γύρω στα 60-70 και με κοιτούσε πολύ επίμονα! Δεν κινούταν απλώς με κοιτούσε με ένα ειρωνικό χαμόγελο... Ξύπνησα το φίλο μου και τον είδε και εκείνος και ανάψαμε το φως... έφυγε αφού μου είπε κάτι που δεν κατάλαβα τι ακριβώς γλώσσα ήταν αλλά είχαμε τρομάξει πάρα πολύ με αποτέλεσμα στη μέση της νύχτας να σηκωθούμε και να φύγουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου