6/5/11

Είδα το κακό με τα μάτια μου...

Ένα βράδυ σαν όλα τα άλλα έπεσα για ύπνο, ενώ η αδερφή μου ήδη κοιμόταν στο κάτω κρεβάτι. Ξαφνικά στη μέση της νύχτας και δίχως λόγο άνοιξα τα μάτια μου και ένιωθα περίεργα σαν κάτι, κάποιος να με παρακολουθεί! Φώναξα την αδερφή μου όμως κοιμόταν... και τότε τον είδα... στη γωνία στο ταβάνι ήταν ο Διάβολος και με κοιτούσε! Δεν ήταν με τη συνηθισμένη του μορφή αλλά έμοιαζε με γουρούνι και κεφάλι ανθρώπινο, όμως καταλάβαινες ότι ήταν αυτός μόνο και μόνο από τον τρόπο που με κοιτούσε... Προς στιγμή τα έχασα και δεν ήξερα τι να κάνω-να αρχίσω να φωνάζω, να καλέσω σε βοήθεια ή να ξυπνήσω την αδερφή μου? Τελικά αφού πέρασαν κάποια δευτερόλεπτα αποφάσισα να παραμείνω ψύχραιμη και σηκώθηκα και άναψα το μεγάλο φως, ενώ αυτός ακόμα με κοιτούσε... φοβόμουν μήπως έμενε εκεί! Τελικά όμως, όταν άνοιξα το φως και ξανακοίταξα προς το μέρος του δεν ήταν εκεί... από τότε πάντα κοιτάω το ταβάνι πριν κοιμηθώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου